Ute liv

Det är nu det börjar! Sommaren! ååå det ska bli så skönt! MEN det är då det kommer ångesten att man måste börja träna!

Om man är i åldern 12-15 år gammal så då är det väldigt viktigt att träna innan sommaren. Varför vet jag inte men iallafall, man tränar för många saker till exempel sin hälsa för att man ska se bra ut, eller bara som ett intresse. Men varför jag tränar det är för att jag ska orka med att göra saker och inte bara sitta still.

Men en sak som jag faktiskt rekommenderar att göra nu det är att vara ute i solen att, man ska grilla korv eller något annat och bara får friskluft och du får mer energi. Men en sak som är väldigt kul just nu och göra det är att åka slalom, eller skidor för det är väldigt kul plus att du inte sitter ner hela dagarna.

 

Men roliga saker man kan göra nu mot våren det är just att åka skidor, slalom att vara ute och gå eller att bara att pimpla. Men om man är ute och gör saker och inte bara sitter inne så kommer du inte vara lika trött och du kanske till och med kanske till och med dämpar din depression.

 

Det här är bara saker som jag själv tycker och kan relatera till. Det här vart ett väldigt kort blogginlägg för att jag håller på med ett, projekt just nu som tar mycket tid och energi men jag kommer blogga, som vanligt iallafall fast kortare inlägg bara så att ingenting kommer att förendras. 

Kommentarer:

1 Anonym:

Vad Jätte Härliget Och Sönt Att Var Ute I Det Fin Vädret

Kommentera här: